2. Digitale merkbeleving
De ervaring motiveert, raakt en inspireert - niet de functionaliteit an sich
Technologie kan niet los worden gezien van uw merkidentiteit. De ervaringen die uw klanten hebben met uw oplossing, zijn vaak de eerste indruk van uw bedrijf. Op dat moment is uw technologie uw merk en het is van cruciaal belang dat deze ervaring positief is.
Een goed team kan echt wel voldoen aan de gevraagde specificaties. Het team kan zeker ook een succesvolle ervaring realiseren, maar vaak ontbreekt toch net nog iets.
De UX designers en front-end developers van bond for web solutions helpen u bij het definiëren van uw visie en deze over te brengen in de vorm van inspirerende gebruikerservaringen.
Enkel een functionaliteit aan te bieden aan de gebruikers is te simpel gedacht. Het is zó belangrijk om mooie, boeiende en nuttige oplossingen te ontwerpen én tegelijktijdig mensen te motiveren, raken en inspireren. Onze UX designers creëren ervaringen voor beheerders en gebruikers die prettig zijn in gebruik en fijn zijn om mee te werken.
Het vermogen om te motiveren, raken en inspireren is essentieel om een waardevol merk op te bouwen.
Motiveert
We voelen allemaal intuïtief aan wanneer iets mooi is; ons onderbuikgevoel vertelt ons dat het goed voelt, het klopt, het is betrouwbaar. Wanneer uw site onmiddellijk zo'n gevoel oproept en mooi en herkenbaar is - voelt een klant zicht met u verbonden. Elke keer weer. Dat is merkherkenning.
Raakt
Een goed ontwerp bestaat uit eenvoud, duidelijkheid en toegankelijkheid. Dat voegt waarde toe en gebruikers raken aan de oplossing gehecht. Het doet wat met je. Een ervaring die raakt, dat is merkentrouw.
Inspireert
Een echt succesvolle ervaring is wanneer gebruikers die uw oplossing regelmatig gebruiken, er plezier aanbeleven en zelfs inspireren. Dan kan het voorkomen dat ze u aanbevelen (of zelfs over u opscheppen). Dat is merkbelang.